Paketet (en photostory)



SNAAAARK!

*dörrklockan ringer*




- Ööööh?

*dörrklockan ringer igen*




- Vem ringer på dörren denna ovampyrliga tidpunkt?



- Äsch, nu blev jag nyfiken också!



*stor suck*



*gääääsp*



- Aaaaall done.



- Jaså minsann, ett brev. Ser spännande ut.



- Men baaaah, det var ju inte ens till mig!!!!



- Sabinas brev. Orka det. Jag tar väl med mig det till köket då.



- Faaast.. jag kan ju öppna det i alla fall. Man ska ju hjälpas åt i en familj och om jag öppnar det så slipper ju hon.



- Hehe.



- Ooooh, vad är detta.



- Wow! Ett halsband!



- Jag kanske ska.. prova det.



- So niiice! Matchar mina kläder perfekt också. Om jag inte säger nåt så vet nog inte ens Sabina att hon har fått paket.



*några timmar senare*

Chibi: Finaste smyckena EVER!

*ytterdörren öppnas och stängs*



Chibi: Oh no, hon är hemma!



*störtdyka ner i sängen*

Från hallen: Chibiiii?



Sabina: Hej Chibi, har du sett min post idag?

Chibi: Eh, post oh nej, aldrig sett ingen post idag, absolut icke!



Ska sova nu, känner mig lite krasslig hejdå.

Sabina: O__o



Chibi: NEEEEEJ, ta inte bort täcket jag är naken.

Sabina: AHA! Där är smyckena jag väntade på!



Chibi: Men det där är ju ändå för små för att passa dig!!! De passar ju perfekt på mig.

Sabina: Ja det är för att du skulle få dem i present!



Chibi: Oooops..

Sabina: Ja verkligen. Det var Trollis som hade gjort dem till dig som en överraskningspresent. Men det är ju inte kul att du rotar i ens post och förstör överraskningen.

Chibi: ;__;

Sabina: Men du får väl behålla dom på nu då.. du har ju faktiskt varit ovanlig skötsam den senaste tiden.



AWESOME!

Sabina: Men bara för den här gången ditt lilla mongo.



The end


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback